ا🌹🌿🌹🌿🌹🌿🌹
ا🌿🌹🌿🌹
ا🌹🌿
ا🌿
#در_وصف
حضرت زینب کبری
"قبلة البرايا"
ای که اسم اعظم تو قاضی الحاجات ما
وی حریم با صفایت قبله اهل ولا
-----
ای که خاک مقدمت بر انبیا چون توتیا
وی که درک ذات تو برتر ز درک و فهم ما
ای وجودت مایه فخر بتول و مرتضی
وی خدای صبر بر صبرت درود و مرحبا
-----
مریم و سارا کنیز درگه والای تو
موسی و عیسی غلام محضر عظمای تو
ماسوی الله ,ریزه خوار خوان کرَّمناى تو
کمترین شأن و مقامت شافع روز جزا
-----
در دو عالم عزت و شان و وقار ما تویی
زینت ارض و سما ,صدیقه صغری تویی
نایب بر حق و جان حضرت زهرا تویی
ای فدای همت والای تو یا زینبا
-----
زینب ای زین اب و معشوقه ربِّ جليل
زینب ای ناموس حق ,آیات قرآن را دلیل
زینب ای جرثومه تقوا و عشق بی بدیل
زینب ای ذکر مدام خامس آل عبا
-----
نام تو بانو بود حلال مشکلهای ما
نام تو ذکر مدام انبیاء و اولیاء
نام تو ورد ملائک ,زینت عرش خدا
ای وجود بی بدیلت آبروی هَل أتیَ
-----
أَنتِ مولاتيِ رَجائيِ كَعبَتيِ يا زينبا
أَنتِ روحيِ نورُ عَينيِ بَهجَتيِ يا زينبا
أَنتِ كهفيِ أَنتِ عِزّيِ شَوكَتيِ يا زينبا
أِشفِعيِ فِىالجَنَّةِ عِندَ أِلَهَ الاَتقيا
-----
من چه گویم که خدا صانع و مدحتگرتوست
تار و پود همه عالم ز نخ معجر توست
شأنت این بس که بتول دو سرا مادر توست
کن عنایت بهر ما امشب برات کربلا
-----
من غلام روسیاهم کن قبولم زینبا
پر ز عصیان و گناهم کن قبولم زینبا
در حریمت ده پناهم کن قبولم زینبا
بهر "(فرقان)" کن شفاعت ای عزیز مرتضی
💥جمادی الاول سال1438ه.ق💥
🌹
🌿
🌹🌿
🌿🌹🌿🌹
🌹🌿🌹🌿🌹🌿🌹
🌹🌿🌹🌿🌹🌿🌹🌿🌹
🌹🌿🌹🌿🌹🌿🌹🌿🌹
میلاد با سعادت حضرت زینب کبرا سلام الله علیه و
روز پرستار مبارک باد